Mr & Mrs Renggos

Daisypath Anniversary tickers

Our First Khalifah

Lilypie Maternity tickers

Thursday, April 4, 2013

Annivessary..Rocker style di Hard Rock Hotel

Bersempena our 1st annivessary last Februari,aku dgn gigih booking one nite stay kat Hard Rock Hotel Penang. Kami amik pakej Jumbo Combo with hillview deluxe room (ni yg plg murah hehe). Keinginan nk try tdo kat HRH ni sejak time kawen dulu..tp rezeki baru menjengah je bln 2 ritu. Alhamdulillah merasa la kami 3 beranak tdo ala2 rockstar.
Pakej Jumbo Combo ni inclusive kupon mkn jumbo combo meal kat HRC..kira kat cni save dh dinner kami mlm tu. Aku booking thru website dia je n then follow up thru email. Oleh sb aku ada pengalaman berurusan thru email ngn management HRH ni dulu waktu buat quotation nk buat dinner SAtria Neo Crews tahun dolu2 ternyata mereka sgt efisyen. Ko request la ape pon tanya la ape pon,sure diorang layan.
The best part is HRH upgrade our room to seaview n bg babycot as complementary..legaaa..bley la aku dan suami bersenggama lps cuti panjang haha. Kami check in agak lewat sb ada pengebumian psksu aku hari tu n Adlyn pon dok mengamuk ja. Bila selesai check in yg sgt pantas dan hbs segelas welcome drink kami pon serbu bilik. Rasa syoknya smpi Adlyn pon berhenti nanges.
Tgkla gaya dia relaks atas katil..cosy ja.
Lps dah siap semua kami pon turun la HRC untuk dinner..tgk portion dinner kami punyala banyak.. HRC staff mmg bagus..hang xkan terasa kecik pon..and Adlyn well behave during dinner..dok elok ja dlm stroller smpi mama abah hbs mkn. Oleh sb kami dpt jugak coupon diskaun kat Rockshop kami jengah la nk beli selai dua bj..
Pagi esoknya lps breakfast yg super kenyang n byk variety kami pon explore seluruh hotel. Mmg best n byk benda yg x dpt try coz our short stay. Hubby nk rushing g site dat day coz its Monday.
We'll surely come again next time. Waktu tu i make sure Adlyn will enjoy the pool.
HARD ROCK is very close to my heart. Used to lepaking layan live band ng my bros zaman bujang2 dulu. Berclubbing dgn suami lps kawen 1st time kat HRC kl n waktu tu bgtau suami aku rasa aku pregnant..so we'll rock again.

No comments:

Post a Comment

Followers