Mr & Mrs Renggos

Daisypath Anniversary tickers

Our First Khalifah

Lilypie Maternity tickers

Friday, March 8, 2013

I'm back to the office!

Yuhuuu wuhuuu huhuhuk..been a week im back to the office..sgt2 pemalasan diri terasa tapi berjaya jugak jejak kaki dgn penuh ceria dan bersemangat.
Semangat paling utama nk habiskan exam undang-undang kerajaan  untuk pegawai tadbir yg aku telah ter'fail' satu paper dari 3 paper akibat masalah teknikal haritu...malfunction of pundi kencing and buku rujukan yg hilang muka surat huhu.
Bila dah mula kehe awal2 ni org dok puji la kekurusan aku..haha tp tuhan je tau risaunya aku dgn kain2 yg smkn mengetat..yepp kat part tu sju mengembang..i have another 1kg utk kembali ke berat asal.
Yang seronoknya hari 1st msk opis dah nmpk hamper2 utk baby..thanks to all my beloved collegue...special thanks juga utk staff aku yg keep my room clean utk aku kembali bekerja.

Ohh terasa rindu kat budak boolat si Adlyn Nazurah itu.

No comments:

Post a Comment

Followers