Mr & Mrs Renggos

Daisypath Anniversary tickers

Our First Khalifah

Lilypie Maternity tickers

Monday, June 25, 2012

Posting Penuh Kesyukuran

Alhamdulillah...diberi peluang untuk aku menulis lagi dalam blog yang umpama hidup segan mati tak mahu ni..yang segan tu aku la.
Perkembangan yang tengah berkembang sekarang ni ialah perut aku. Dah tertulis aku dan hubby menerima rezeki yang tak terhingga lepas aku disahkan pregnant 4 bulan lepas. Yep, im pregnant. Memang lama la kan x update smpi perut dah berusia 4 bulan baru nk update dalam blog.
Kehamilan ni kami suami isteri terima dengan hati yang terbuka, ala-ala fasha sandha okey, aku pon bunting pelamin jugak, hahah cuma aku xde la nak kecoh satu malaya waktu 2 minggu disahkan pregnant tuh. hehehe..sebab aku bukan retis.
Bila dah masuk fasa hamil ni, trus rasa xde mood nak cerita2 pasal hal kawin mawin dulu, walaupon dalam entry sebelum ni macam penah cakap nak buat review kan? serius xde mood dah uols. Betul org cakap bab wedding day tuh, moment dia sehari je, but life after marriage tu lagi panjang dan menarik nak ditempuhi.
So memang kn tunggu mood kawin datang balik la baru akan buat review..hurm x pon nanti rajin2 aku akan update piccas je la (since gambar kawin pon x siap lagi).
Bulan pertama dan kedua hamil adalah satu tempoh yang begitu sukar dan melembikkan bagi aku..like aku punye alahan dan muntah-muntah sangat teruk. Luckily, hari aku tahu diri ni hamil ialah hari hubby dapat buat kerja di Pulau Pinang. Kire sepanjang tempoh2 fragile tu hubby ada bersama aku. And now bila baby dan mommy ni dah kuat sket, baru hubby akan pulang semula ke KL, terima kasih Allah sebab susun sesuat yang sgt indah dan bermakna untuk aku, Yakin lah Allah itu penuh kerahsiaan.
K la aku pon dah x berapa nk mari mood nak menulis, im better stop now. Nanti dah rajin sket lagi aku akan update semula.

No comments:

Post a Comment

Followers